Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Cedeo erkend
fred wittmaekers

Fred Wittmaekers

InkoopMarketing; de positionering van ‘inkoop’ vanuit het ‘inkopen met business focus’ perspectief. De psychologie van het inkopen; beïnvloeding, communicatie, probleemdefinitie en probleemoplossing.

‘Het doen van inkopen’ in relatie tot het realiseren van bedrijfsdoelstellingen. Identificatie van ‘core business’; de redenen waarom klanten kopen en de impact van leveranciersprestaties daar op. Veel ervaring als dagvoorzitter, gespreksleider, motivator en inspirator in zowel profit als not-(just)-for-profit.

mike de jongh

Mike de Jongh

Het leiden van inkoopafdelingen en -professionals in de transitie naar ‘inkopen met business focus’ en het bouwen van succesvolle teams die met plezier samenwerken. Inkoopprofessionals helpen om de door hen gewenste ontwikkeling te bepalen en vorm te geven.

Inkoopprojecten met een hoog politiek gehalte leiden, complex stakeholder management, verandering in samenwerking, Europees aanbesteden, UAV-GC/D&C. Uitgebreide ervaring in de semi overheid (Energie en transport) en de Zorg.

Marieke van Veelen

Marieke van Veelen

Ruime ervaring in begeleiding van inkoopteams, inrichten van de inkoopfuncties en het vertalen van ‘de bedoeling’ naar inkoopvraagstukken. Goed luisteren, verbanden leggen en verbindingen maken, zowel binnen de organisatie als daar buiten.

De uitdaging is om processen te verbeteren en dit in balans te brengen met de sociale kwaliteit van een organisatie. Naast noeste arbeid, inzet en discipline is dan ook creativiteit en ontvankelijkheid nodig om zo samen de (duurzame) ambities te realiseren.

Els Ruiter

Els Ruiter

Een focus op Leiderschap en Communicatie. Inkoopprofessionals helpen te verbinden en te groeien. Zorgen voor een dynamische en veilige werksfeer. Ervaring in zowel commerciële dienstverlening, non-profit, management- en adviesfuncties. Aansluiting in alle lagen van de organisatie. Opgeleid met klassieke communicatiemodellen, gericht op het hoofd en denken. Daarnaast vanuit NLP en Systemisch Werk werkend met methodieken die juist het hart en voelen meer aanspreken.

fred kemper

Fred Kemper

Ruime ervaring in het opzetten, leiden en ontwikkelen van inkoopteams. Coaching van teams en professionals naar meer plezier in het werk en effectievere samenwerking. Positionering van inkoop in meerdere branches, zoals Bouw, Infra, Netwerkbedrijf, Metaal, High-Tech en Consumenten Electronica. Creatief in het bedenken van oplossingen en als intermediair bij conflicten.

Het inschatten van eenieders belang, connectie maken en beïnvloeding met als doel succesvolle samenwerking. Fun.

Sander Heerbaart

Sander Heerbaart

Daadkrachtig en resultaatgerichte manager met een bedrijfskundige achtergrond. Ervaring binnen de publieke sector in het aansturen van teams en het ontwikkelen van de gehele inkoopfunctie, van boardroom tot op afdelingsniveau. Oog voor de positionering en rol van inkoop binnen organisaties. Gericht op persoonlijke ontwikkeling en samenwerking.

Ruime ervaring in het trainen en coachen van inkoopprofessionals, zowel individueel als in teamverband.